Kundeservice

 
Kundeservice:
Kundeservice står altid til rådighed for at besvare eventuelle spørgsmål, der har at gøre med de varer/ydelser, der er købt hos Telekæden.
Kontakt kundeservice på:
Tlf.: 70 120 100
Mail: kundeservice@telekaeden.dk

Åbningstider:
Mandag: 09:00 - 12:00 og 12:30 - 15:00
Tirsdag: 09:00 - 12:00 og 12:30 - 16:00
Onsdag: 12:30 - 15:00
Torsdag: 09:00 - 12:00 og 12:30 - 17:00
Fredag: 09:00 - 12:00 og 12:30 - 15:00
Lørdag, søndag og helligdage: Lukket

Mails blive besvaret inden for 2 hverdage.

Hvis du har spørgsmål til en ordre, kan du kontakte kundeservice på:
Mail: ordre@telekaeden.dk.

Mobilreparation:
Har du en telefon der skal til reparation, skal du kontakte kundeservice på:
Tlf.: 70 120 100
Mail: kundeservice@telekaeden.dk


og vi hjælper dig med reparationen. Send din telefon i en pakke forsvarligt til:

Telekæden A/S
Jomfruløkken 2
8930 Randers NØ
Mrk.: Reparation


Du skal vedlægge en kopi af din faktura (som er dit garantibevis), en kort fejlbeskrivelse samt et navn og adresse og gerne et telefonnummer eller en mailadresse vi kan kontakte dig på.
Simkortet skal ikke med sendes.

Du skal være opmærksom på, at hvis din telefon er sendt til reparation og garantien bortfalder, f.eks. pga. fugtskade, så koster det 300 kr. incl. moms i servicegebyr, få at telefonen returneret uden reparation. Telefonen sendes retur pr. efterkrav.

Du skal være opmærksom på, at telefonens software altid opdateres. En opdatering af software vil resultere i, at du mister alle indtastede data, samt alle downloadede data. Du bør derfor lave en backup kopi af dine data, inden du sender den.

Du findes vores handelsbetingelser her: http://butik.tkmobil.dk/handelsbetingelser

Der tages forbehold for trykfejl, udsolgte varer samt prisændringer.
 
© Copyright Telekæden A/S 2001 - 2017
Handelsbetingelser
Live chat