FAQ

 

Annullering & returnering

Jeg har fortrudt min ordre, men har endnu ikke modtaget min vare, hvad skal jeg gøre?
Returnering af min vare

Betallingsformer

Er det sikkert, at betale med kreditkort?
Hvilke betalingsformer har I?
Jeg har ikke Dankort! Kan jeg så ikke bestille en telefon via jeres internetbutik?

Forsikring

Hvordan anmelder jeg en skade?

Jeg er under 18 år

Jeg er under 18 år, kan jeg lave en bestilling?

Kontakt

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Leveringsomkostninger

Er der leveringsomkostninger?

Leveringstid

Hvor lang ekspeditionstid har I?

Netpriser

Kan jeg købe telefonen i en Telekæde butik til samme pris som på nettet?

Reklamation

Hvor lang reklamationsret har jeg på en varer købt hos Telekæden?

Reparation

Min telefon er gået i stykker - hvordan forholder jeg mig?
Jeg finder fejl på min telefon inden for 7 dage, hvad gør jeg?
Min telefon er i stykker, kan jeg indlevere den hos den nærmeste forhandler?

Sikkerhed

Hvordan behandler I mine personlige oplysninger?

Simlåst

Er telefonen simlåst?

Supportnumre

Jeg har spørgsmål til min teleoperatør eller spørgsmål ang. min mobiltelefon, hvem skal jeg kontakte?
 
© Copyright Telekæden A/S 2001 - 2017
Handelsbetingelser
Live chat